Wednesday 13 March 2013

~~zalora ohh zalora~~

assalamualaikum .... sihat ? harap2 sihat la yee ...


sapa tahu zalora tu apa ?? yang mana kaki shopping, mesti la tau kan. ermm aku ada order barang dari zalora jumaat lepas. hishh menyesal order. sebab apa ?? esoknya masa aku tengok balik barang2 kat situ, jadi murah pulak !!! haishh kalau tau, order masa hari sabtu jeh .... sedihhh !!!!

pagi tadi , masa aku kat kedai , orang dari zalora ni call. dia tanya nak hantar barang pukul berapa. aku cakap la petang sikit , dalam pukul 3 macam tu. dia pun okay la. ermm elok jugak dia buat macam tu. takde la dia datang , tiba-tiba takde orang kat rumah. hermm bagus2 ....

jadi secara rasminya , aku pun dapatlah barang apa yang aku order tu ... teeeehehehhehehe heppynyerr ...


kotak dia serious besar !! huhuhu ...


inilah kandungannye ...




hah ... dapat voucher makan yg order dari online . dapat dua pulak tu ...

ini lah barangnye ... colour dia menyerlah gitu ... ( terang sangat !! )



#ermm ... agaknya aku nak order lagi ke tak ?? huhuhu ...

2 comments:

  1. shantik la kasut tu...i likeeeeeee ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhehehee ... shantik tu memang shantik gitu ... tapi colour dia bright sangat ... terasa nyesal pilih colour terang2 nih >.<

      Delete